Gittim Gördüm Geldim (Üsküdar 1. Kitap Fuarı)

Herkese merhaba. :)
Geçtiğimiz hafta sonu yani 14 Şubat'ta açılışı yapılmış olan Üsküdar 1. Kitap Fuarı'nı gidip görmek istedim çünkü okuluma 5-10 dakikalık bir yürüme mesafesinde. Hatta ilk gün okula gitmeyi sırf bu yüzden istedim, çünkü çıkışta fuara gidecektim. :D


Şimdi ben böyle söyleyince tabii "Nasıl bir yer ki? Bütün kitaplar var mı? O kadar büyük mü?" tarzında sorularınız olabilir. Beklentilerim elbette büyük değildi çünkü internet sitesinde 100 ü aşkın yayınevinden bahsedilince, küçük olacağını anlıyorsunuz. Hiç fotoğrafta çekemedim ancak oraya yakın bir yerlerde değilseniz ille de gidin demem.

Stantlarda 2-3 yayınevi bulunmakta. Benim baktığım stantlarda daha çok popüler olan kitaplara yer vermişler, doğal olarak. Çünkü stantlarda küçük olduğundan ötürü çok fazla kitap sergileyemezler zaten.


Ephesus'ta %40 indirim vardı. Pena'nın yayınladığı Sarah Jio - Agapi kitabında %20 indirim vardı. Pena'nın başka kitabı var mıydı stantta, görmedim. Aldığım kitap, Sarah Jio'nun diğer kitaplarıyla beraber sıralanmıştı. Arkadya Tüyap'ta bütün kitaplarını 10'a satarken burada 15'e satıyordu. İthaki'de %25 indirim vardı.

Önümüzdeki günlerde açılacak olan CNR kitap fuarını beklemekteyim. Ancak CNR kitap fuarı da bittikten sonra Tüyap'a kadar hiçbir şekilde kitap almayı düşünmüyorum. Okunması gereken çok kitap var.

Yorumlar