Peki Benim Kitap Listemde Ne Var?

1. dönemin ikinci vizelerini sağlıklı bir şekilde atlatabilmek adına kısa bir süre kitap okumamaya karar vermiştim. Sonra fikir değiştirip, azar azar okuyayım bari dedim ama bu hafta sonu için yazabileceğim bir kitap yorumu olmayınca CNR kitap fuarı için olan düşlerimi sizlerle paylaşayım istedim.

18 gün sonra gireceğimiz yeni yılın 27.02.2015 - 08.03.2015 tarihleri arasında olacak CNR Kitap Fuarı için -işsizlikten değil de heyecandan- şimdiden listemi hazır edeyim dedim.


Sherlock Holmes Serisi



Bu seriyi ne zamandır almak istiyorum. Geçen gün dizilerden birini izlerken "Tamam," dedim. "Bu sefer bu seriyi alacağım." Normalde Martı'nın tek kitaplarını 10 liradan sattığını biliyorum fuarlarda. Kitapyurdu'nda set fiyatı 47,94. Seri olarak Martı'dan almış biri Martı'nın serilerde ne kadar indirim yaptığını biliyor mu acaba? :D

Arkadya Yayınları'ndan çıkacak olan Lighthouse Bay ve Hidden in Paris.

Bu sene Tüyap'taki fiyatlarını görünce ve Sarah Jio kitaplarından da kalitelerini bildiğim için Arkadya'ya kitaplığımda daha fazla yer ayırmalıyım diye düşündüm. Ve 2014 yayın kataloglarından alınacak 2 kitap seçtim. Seçtiğim kitaplar hakkında sizleri de bilgilendireyim biraz. :D

Hidden in Paris - Corine Gantz


Arkadaşlığın, kendini keşfetmenin, aşkın ve mevcut hayatlarını geride bırakarak Paris'in kalbindeki muhteşem bir evde arkadaş olan üç kadının hikayesi...

Şehrine güvenmediği, insanlarını tanımadığı Fransa'da kendini yabancı hisseden Annie, kocasının kaybından bu yana evinden taşınma riskini bir türlü göze alamamaktadır. Hem evi Paris'in kalbinde yer alarak adeta bir hazine değerindeyken niye bunu istesin ki? Ancak icra memurları onun tek sığınağı evini almaya kalkışınca, Annie'nin kiracı almaktan başka çaresi yoktur.

Yeni kiracıları ise kocasına izini kaybettirmeye çalışan uzun boylu eski bir manken, gizemli, narin Fransız bir kadın ve Annie'yi hiç ummadığı bir anda farklı bir yola sokacak olan Fransız bir adamdır.

Ancak gün geçtikçe kiracılarıyla ilgilenen Annie, kendini kurtarma yolunu da keşfedecektir.

Aslında bu kitap pek tarzım değil ancak Paris'te geçen bir romanı okumak güzel olabilir diye düşünüyorum. Üstelik farklı tarzlara da şans vermem lazım. :D

Lighthouse Bay - Kimberley Freeman


1901 yılında Avustralya, Queensland sahilinde bir gemi batar. Gemiden tek kurtulan kişi Isabella Winterbourne'dur. Elinde ise Avustralya Parlamentosu için önemli bir hediye vardır. Bu hediye onun için hem yeni bir hayat bileti hem de eşi ve katlanılmaz ailesinden kurtulmak için son çaredir. Ancak Isabella, Lighthouse Bay'de kime güvenecektir?

2011 yılında ise hayatının aşkını kaybeden Libby Slater, Paris'teki hayatını ardında bırakıp çocukluğunun geçtiği yere, Lighthouse Bay'e gelmeye karar verir, böylece bu acı kaybını bir şekilde atlatabileceğine inanmaktadır.

Libby ayrıca yirmi senedir görüşmediği kız kardeşi Juliet ile de iletişime geçmek istiyordur. Libby o dönemde çok büyük bir yanlış yapmıştır ve Juliet kız kardeşine bir daha güvenip güvenemeyeceğinden emin değildir.

Bu iki aşk hikayesinin kahramanları olan Isabella ve Libby, geçmişi ardında bırakmanın geleceğe adım atmak olduğunu öğreneceklerdir. Bulmak istedikleri yanıtlar ise Lighthouse Bay'dedir.

Yine öyle tarzım olan bir kitap değil ama değişiklikler güzeldir. Ayrıca Arkadya'nın bu sene çıkacak diğer kitapları arasında Midnight in Paris - Juliette Sobanet, The Venetian Contract - Marina Fiorato, Crazy Little Things - Tracy Brogan ve Scent of Triumph - Jan Moran var. İnşallah Tüyap'taki gibi 10 lira kampanyası yaparlar. :)

Pena Yayınları'ndan Endgame


Eh, birçok kişi okumuştur veya okuma listesine koymuştur herhalde. Benim de listemde bu kitaba yer var. Ancak Pena'nın indirimleri hiç cazip olmuyor. En azından internetteki fiyatı olan 20'ye alabilirsem güzel olur. Bu sene Tüyap'tan alanlar ne kadar aldıklarını söyleyebilirler mi acaba? :D

İthaki Yayınları'ndan Marslı ve Son Kurtadam


Aslında Son Kurtadam'ı Tüyap'tan almayı düşünüyordum ama param yetmedi. :D Bu sefer Son Kurtadam'la beraber Marslı'yı da almak istiyorum. İnşallah güzel bir indirimle alabilirim. :D Her ne kadar İthaki pahalı bir yayınevi olsa da umudum var. :D








Eh tabi o zamana kadar da yeni kitaplar çıkacak. Çok almak istediğim olursa listeme ekleyeceğim. Ve bir de listeye hiç eklemediğim bir kitap almak -bulmak- istiyorum. Stand görevlilerinin becerisi etkili olacak. Bakalım neler olacak. :D

Gerçi daha çok erken ama sizin aklınızda neler var? Neler almayı planlıyorsunuz? :D

Yorumlar