2014'te Okuduğum En İyi Kitaplar - Etkinlik


Birçok kişinin olduğu üzere ben de hastayım ve yatarken zaman geçmiyor. En az enerji harcayarak yapabileceğim şeylerden biri blogta yazı yazmak ise o halde ben de Optik'in Kitap Blogu 'nun düzenlemiş olduğu etkinliğe katılayım istedim. :)


Bu senenin ilk yarısında maalesef çok kitap okuyamadım. Sınava hazırlanıyordum. Ancak sınava hazırlanmak için kitap okumama kararımın oldukça kötü bir karar olduğunu sonradan anladım. Şuan çalışan birileri bu yazıyı okuyorsa, düzenli bir okuma hayatınız varsa o düzeninizi devam ettirin derim. Yok eğer okumuyorsanız, okumaya başlamalısınız derim. Çünkü okuma-anlamanızın hızlanması size çok yardımcı olacak.

Neyse bu bir sınav tavsiyesi yazısı değil. Ancak az okumam sonucu bu yıl güzel çok fazla kitap okuyamadım.

#8 - Ve Dağlar Yankılandı(Khaled Hosseini)



#7 - Aklından Bir Sayı Tut(John Verdon)


Onca berbat kitabın ardından ilaç gibi gelmiş, okumaya geri döndürmüştü bu kitap beni sağ olsun.

#6 - Tanrı'nın Unutulan Çocukları(Craig Silvey)


#5 - Kurtlara Söyle Eve Döndüm(Carol Rifka Brunt)


#4 - Gündüzsefası(Sarah Jio)


#3 - Yoklar(Michael Grant)


#2 - Sevgilimden Son Mektup(Jojo Moyes)


#1 - Böğürtlen Kışı(Sarah Jio)


Evet, benim bu yıl okuduğum en iyi kitap kesinlikle Böğürtlen Kışı'ydı.

O kadar ki en sevdiğim 10 kitap bile çıkaramadım siz düşünün. 2015'te inşallah daha fazla ve daha güzel kitaplar okuyabilirim, okuyabiliriz. :)

Yorumlar