"Sevecek Biri - Addison Moore" - Kitap Yorumu


Kitabın Adı: Sevecek Biri
Kitabın Yazarı: Addison Moore
Kitabın Türkçe'ye Çevireni: Arzu Ayas
Kitabın Yayınevi: Aspendos
Kitabın Sayfa Sayısı: 333


Arka Kapak

Aşka inanmayan iki kişi hayal edebileceklerinin ötesinde mükemmel bir ilişkiyle delicesine aşık olursa ne olur? Tren enkazı.
Yirmi yaşındaki Kendall Jordan, ülkenin bir ucundan Garrison Üniversitesine nakil olduğunda, aradığı son şey, tek gecelik bir ilişkidir. Maalesef muhteşem Cruise Elton'ın istediği de tam budur.
Kendall, aşkın uzun sürmeyen bir yanılsama olduğunu fark edeli çok olmuştur ve Cruise da onunla hemfikirdir. Ancak yine de içten içe Cruise'u yalnızca kendisi için isteyince Kendall, 'avcıyı avlamak' için rastgele bir plana kalkışır ve Garrison Üniversitesinin zamparası Cruise'dan, ona kendisinin dişi versiyonu olmasını öğretmesini ister.
Gerçek duygular ortaya çıkmaya başlayınca, başladıkları oyun karmaşık bir hal alır. Birbirlerinde sevecek birini keşfetmeye başlamalarıyla, Kendall'la Cruise, kendilerini aşk adına bildikleri her şeyi sorgularken bulurlar.

Benim Yorumum

"Sevecek Biri" takasla aldığım kitaplardan biri. İlk çıktığı zamanlarda yapılan yarışmalarında kazanmak için epey hevesli olduğum bir kitaptı çünkü normalde ben kapaklarda bu tarz insanların olduğu kitapları sevmememe rağmen kapak o kadar hoşuma gitmişti ki okunacaklar listeme girmişti.

Aldım kitabı, başladım okumaya. Sonra kapağı böyle olan kitapları neden okumadığımı bir kez daha anladım. Böylesine sıkıcı, olaysız ve sürükleyici olmayan bir kitap... Okumuşluğum var elbette ama bu birincilikte yarışır.

Biraz daha açıklayıcı yorumlar yaparsam; kitabın bizim ülkemizdeki kapağı gerçekten çok hoş. Ama orijinal kitap kapağı hem sıradan hem hoş değil.


Kitap bi' Kendall'ın bir de Cruise'un ağzından yazılmış. Normalde bu tarz her iki tarafında görüşlerini, düşüncelerini anlayabilmemiz için okuyucu için hoş bir şey. Ama keşke farklı düşünce falan olsaydı. Aynı olayı hiç değişmeksizin diğer tarafın gözünden de görüyoruz. O yüzden buradan da puanım kırılıyor.

Karakterlere gelelim. Bu Kendall normalde çekingen, utangaaç... Saçlarını mahveden kadına bile gıkını çıkartmıyor, oğluyla evlenecek muamelesi yapan kadına zoraki de olsa gülümsüyor. Sonra yalnızca bir defa partide gördüğü kız arkadaşlarının yanına gidince bir anda çözülüveriyor. Cruise hakkındaki bütün planlarını anlatıyor.

Açıkçası 280'lerden sonrasını okuyamayacak kadar sıkıldım kitaptan. Ama sonlara şöyle bir göz attığımda beklenmedik hiçbir şeyin olmadığını, aynı sıkıcılığını devam ettirdiğini anladım.

10 üzerinden 1'i yalnızca kapak için veriyorum. Okuyacak olanlara da keyifli okumalar diliyorum. :D

Yorumlar