"Kitap Hırsızı - Markus Zusak" - Kitap Yorumu

Martı da olmasa ne yapacağım bilmiyorum. En güzel indirimleri yapan onlar. Satmayan kitaplara falan değil hem de. Neyse uzatmayayım kitabı indirimle 10 liraya aldım. Sayfa sayısına bakılırsa oldukça güzel bir fiyat.

(Yalnız bu kapak çok güzel.)


Kapak ilk bakışta karışık ama güzel. Hani belki o kadar sıklıkla karşıma çıkmasa dikkatimi çekmezdi ama her zaman her yerde gördüğüm için artık okumalıyım dedim.


Kitabı alırken kitaba dair hiçbir şey bilmiyordum. Yani içerik nedir, ne anlatıyor... Yalnızca başlıktan ve kapaktan tahmin edilebilecek şeyler falan. İlk sayfaları okurken "Kimin ağzından anlatıyor ki kitabı?" diye düşündüm ama çözdüm. Ve şaşırdım. Aynı şekilde anlatılan başka kitap var mı bilmiyorum ancak ben oldukça etkileyici buldum.

(Liesel'de kendinizi de bulacaksınız bir yandan.)

Yavaş ilerliyor ancak daha hızlı olsa zaten sonunda aynı kitap okuma zevkine ulaştıramazdı.

Kısaca bence okunması gereken bir kitap. Farklı bir anlatım, farklı zamanlar, farklı görüşler... 5 üzerinden 5. Ayrıyetten filmini de izlemenizi öneririm. 570 sayfalık 2 saatte nasıl olabilir ki en fazla diyebilirsiniz ama gayet güzel olmuş. :)

Yorumlar