LuxyBio Lavanta Seti Kullanıcı Yorumu

Bu sefer çizginin epey dışında bir yazı paylaşıyorum kendi adıma. Genellikle kitap yorumu paylaşan ben çok fazla yorum okuyamadan aldığım bir yüz temizleme setinin hakkında yazmaya karar verdim. :)



LuxyBio doğal malzemeler kullanan bir marka olma özelliğiyle bir adım öne çıkıyor. Bu yüzden fiyatların pahalı olmasına çok takılmamaya çalışarak Lavanta serisini aldım. Başından beri almak istediğim gül serisiydi fakat yorumlarda daha çok Lavanta kullananları ve olumsuz bir görüş belirtmediklerini görünce bari 20 liram cebimde kalsın diyerekten alışveriş yaptım.

Herhangi bir mağazadan ürünlerine ulaşılıp ulaşılamadığını bilmiyorum fakat internetten almak da hiç sıkıntı oluşturmuyor. Ürünler ertesi gün elime ulaştı. Gayet korunaklı bir şekilde karşılanmıştı.

Başta korktuğum şey "Bu kadar para verdik, çabuk bitmese bari" idi. Ürünleri yaklaşık iki aydır kullanıyorum(günde bir defa). Ancak yarıladım sayılır. Yani devamlı kullandığınız bir ürün haline gelmesi durumunda her ay cebinizden 120 lira çıkmak zorunda kalmayacak.


Şimdi gelelim ürünlerin etkinliğine. Temizlik için kullandığımız katı sabun bana güzel görünüşü dışında diğer katı sabunlar gibi geldi. Siyah noktaların bu denli düzenli kullanmama rağmen ancak bir tık azaldılar diyebilirim. Ve her katı sabun gibi cildi kurutuyor.

Setin içerisinde en memnun kaldığım ürün tonikmiş gibi hissediyorum. Olumsuz bir şeyini görmedim çünkü ürünün.

Setin hiç beğenmediğim ürünüyse kesinlikle yağı diyebilirim. Kullandığınız da parlaklık veriyor yüzünüze. Yağlı cilt gibi parlamıyor ancak cildi kesinlikle nemlendirmiyor. Cilt o yağı hiçbir şekilde emmedi bende. Ve bu sabunun kurutmasıyla daha kötü bir hale girmeye başlayınca setin yağı yerine daha önce kullandığım başka bir nemlendiriciyi kullanmaya başladım. Öncesinde olumlu izlenimler edindiğim nemlendirici garip bir şekilde cildimi yağlandırdı. Onu da bırakmak durumunda kaldım.

Kısacası bu ürünleri bir daha kullanmak için kendi adıma hiçbir nedenin yok. Param için de üzülüyorum. Ama siz hâlâ almayı düşünüyorsanız kadınlar günü, anneler günü gibi özel günlerde 20 lira indirim yapan bir marka, bu tarz indirimleri takip edebilirsiniz.

Yorumlar