Gittim Gördüm Geldim (Tüyap Kitap Fuarı'nı elbette)

Bugün Tüyap Kitap Fuarı'nın ilk günüydü ve ben 5 haftadır bunun için para biriktiriyordum. Öğrenciyim. Şimdi 5 hafta para biriktirdim diye fuarı satın aldığımı sanmayın sakın. 9 kitap aldım ama gerçekten istediğim kitaplardı. Çok mutlu oldum ve döndüm. :D



Martı Yayınları'nda klasik 10 lira kampanyası var. Yaşasın. Yani Martı'dan kitap almak istiyorsanız rahatlıkla alabilirsiniz. :D


Arkadya'da da kitaplar 10 lira. Yine Arkadya yayınlarından çıkmış bir kitabı almak istiyorsanız rahatlıkla alabilirsiniz. Sarah Jio'nun yeni kitabı Gündüzsefası fuarda satışa sunulmuş ve o da 10 lira. :D


Hyperion Kitap'ta %30'luk bir indirim var. Fiyatı düzlemek istediğinizde de size yardımcı oluyorlar. Eh, böylelikle ben de epeydir istediğim Kış Masalı'nı almış oldum. Çok şükür. :D


Timaş'ta %25'lik bir indirim var. İnternetten aldığınızdan daha fazla kar yapamıyorsunuz ama olsun...


Pegasus'ta indirim yok. En azından benim için yok. 5. Dalga'nın fiyatı 29 liraydı. Ne anladım o zaman ben bunun fuar standı olmasından?

Bu sefer bir liste yapıp o liste dışına çıkmamak için kendime söz verdiğimden diğer standlara bakamadım maalesef. Böylelikle internetten yapmış olsaydım 104 lira tutacak olan alışverişimi 95'e tamamlamış oldum. :D Eh, o da başka zaman artı 1 kitap yapar.

Ve test almak istiyorsanız da gerçekten çok güzel kampanyaları olan standlar var. İyi gezin derim. O kadar ki kardeşim 10 liraya hem bir soru bankası hem de yaprak testi aldı. (İkisi ayrı ayrı 10 lira değil, ikisi birlikte 10 lira.)

Param olursa belki bir kere daha giderim ama pek sanmıyorum. Ama gene de bu ihtimale karşı bilgi edinemediğim standlar hakkında yorumlarınızı bekliyorum. :)

Yorumlar