"Aynı Yıldızın Altında - John Green" - Kitap Yorumu

Herkesin okumuş olduğu ve muhteşem yorumlar alan bu kitabı bir de ben okuyayım diye CNR Kitap Fuarı'ndan 19 liraya aldım.




Kapak zaten ciltli. Yani kitabın kapağını beğenmedim deme gibi bir şansım yok. Ancak sırf ciltli olduğu için de fiyat açısından pek makul değil. En azından hem ciltli hem ciltsiz versiyonları olmalı ki isteyen kitabın cildine de para vereceğine başka bir kitap alabilsin.

(Bu fotoğraf bana ait değildir.)

Bu popüler mi popüler yazarın üslubu... Gerçekten kötüydü. Hani belki "17 yaşındaki kız nasıl yazabilirse ben de öyle yazayım, çok güzel bir üslup olmasın" diye mi uğraşmış bilemem ama üslup benim hoşuma gitmedi.



Ağlamayı bekliyordum. Malum yorumlar... Gözlerim dolmadı bile. Çok mu duygusuz okudum yoksa üslup mu bunu engelledi, tartışmaya açık bir konu. Gene de güldüm. Araya sıkıştırılmış hoş şeyler vardı. Özellikle yarım yaş kutlaması. :D



Kısacası konu daha güzel değerlendirilebilir, daha iyi bir üslup kullanılabilirdi. Gene de okunabilir bir kitap. Ancak abartıldığı kadar yok. 5 üzerinden 3.

Yorumlar