CNR Kitap Fuarına Gittik Gördük Geldik

Bugün (1.03.2014) CNR Kitap Fuarı'nın ilk günü ve tabii kitap fuarları ilk gün çok güzel geziliyor olduğundan fuara gittik. Ben, kardeşim ve Merve(Haylaz'ınKitaplığı).

Bir kere ulaşımı çok kolay bir yer. Yani binin metroya gidin. Geçen seneden önceki seneler Tüyap'a gitmek biraz problem oluyordu ama artık onda da problem yok. :D

Fuara gitmeden önce ben alacaklarımı yazdım, seçtim, eledim ve sonunda 3 kitap bıraktım: Aynı Yıldızın Altında(John Green) - Pegasus, Böğürtlen Kışı(Sarah Jio) - Arkadya Yayınları, Mavi Kuşun Peşinden(Allison Littlewood) - Hyperion. Ama olaylar farklı gelişti ve ben Aynı Yıldızın Altında, Ezcazının Kızı ve Kardeşim'i aldım.



Her yayınevinde olduğu gibi Pegasus'ta da indirim vardı tabii. Ben Aynı Yıldızın Altında'yı 19 liraya aldım. İnternet fiyatı daha ucuz. Pegasus bizim girmiş olduğumuz yerden direk kapının önündeydi. Ve kitaplar çok güzel dizilmişti, ve kitaplar çok güzel duruyordu... Bir de kitapların fiyatları çok güzel olsaydı okuyucular olarak daha mı memnun olurduk ne.

Her yayınevinin ayrı bir standı yoktu. Aynı stantta birden fazla yayınevi vardı. Bu yüzden belli bir kitabı almak için gittiyseniz ve yayınevini göremediyseniz hemen paniklemeyin, biraz daha dikkatle inceleyin. Ama tabii olmayan yayınevleri de vardı. Katılımcıların listesini CNR Kitap Fuarı'nın sitesinden öğrenebilirsiniz.

Benim alacaklarım arasında olan Mavi Kuşun Peşinde ve fiyatından ötürü almakla almamak arasında çok kararsız kaldığım Kış Masalı kitaplarının yayınevi Hyperion yok. Dex'te orada olmayan yayınevlerinin arasında...



Feniks'ten Ezcacının Kızı'nı aldım. Neyse ki orada fiyatlar daha uygundu. Tek kitap 7,5 lira 3 kitap 15 lira kampanyaları var. Kampanyanın dışında olan kitapların fiyatları da uygun.

Kardeşim'i aldığım Epsilon Yayınevi'nde %25'lik bir indirim var. Ben Kardeşim'i 15'e aldım. 


Feniks'le aynı stantta olan Bana Allah Yeter kitabını kardeşim 11,5 liraya aldı. Ve tabii oradan görünen çok tatlı ayraç da 3,5 liraya Uykusuz'dan.

Gelelim asıl bombaya. Buraya kadar hiç bahsi geçmedi ama en kısa sürede bitecek olan bu kitap aslında hepsinden güzel(!)


Bunu da 4,5 liraya aldım.

Gitmeye karar verdiyseniz iyi alışverişler, yok eğer gitmeyecekseniz Tüyap'ı bekleyebilirsiniz. :P

Yorumlar