"Sen Benim Diğer Yarımsın - Kitap Kurtları ile Blog Turları #2" Yorum+Kitabı Okumak İçin Beş Neden+Çekiliş


Kitap Kurtları ile Blog Turları'nın dördüncü ve son gününden herkese merhaba. İkinci blog turumuz bizler için çok keyifliydi, umarız sizin için de öyle olmuştur. (:


Kitabın içeriği hakkında diğer bloglardan zaten bir fikir edinmişsinizdir diye düşünerekten yorumumu kısa tutuyorum. Ancak hoşuma gitmeyen yalnızca bir şeyi de söylemek istiyorum; kitap günümüz dünyasında geçmesine rağmen bazı yerler ancak tamamıyla fantastik romanlarda yadırgamayacağınız şeyler. O kısımlarda kitap inandırıcılığını az da olsa yitirmiyor değil.

Peki "Ben bu kitabı neden okumalıyım?" diye mi soruyorsunuz? İşte size sebepleri:

1- Farklı bir şeylere okumak isteyenlere kesinlikle iyi gidecek bir kitap. Hep aynı kurgulardan sıkıldıysanız -ki aşk kitaplarında genellikle öyle olur- bu kitabı okumalısınız.
2- "Büyük lokma ye ama büyük laf konuşma" atasözünü çok iyi anlatıyor. Çünkü baş karakterimiz Poppy aşık olmayacağı konusunda çok büyük laflar ediyor.
3- Kitap çok akıcı. Tam saat tutmadım tabii ama galiba kitabı yedi saat gibi bir sürede bitirdim. Kitabın 536 sayfa olduğu düşünülürse, bu kitabın okunulabilitesinin ne kadar yüksek olduğunu gösteriyor.
4- Görselliğe önem veren biri olarak kitabın kapağı "Oku beni," derken, okumamak haksızlık olur.
5- Yazarı çok tatlı. Bugün söyleşimizi okurken neden böyle yazdığımı anlayacaksınız.


Çekilişe katılmayacağını söyleme lütfen. (:


a Rafflecopter giveaway


Yazar Tanıtımı İçin: Kitap Kedi Kahve
Ön Okuma İçin: Haylaz'ın Kitaplığı
Yabancı Kapaklar İçin: Pensieveb
Alıntılar İçin: İki Fanboyun Günlüğü
Hayali Cast İçin: Kitaplığımda Yaşananlar
Okurken Dinlenebilecek Şarkılar İçin: Aynı Kitabın Altında
Yazarla Söyleşi İçin: Kitap Karnavalı

Yorumlar