"Boğulan Kız - Kitap Kurtları ile Blog Turları" - Ön Okuma + Yorum

Bugün ilk kitap turumuz Boğulan Kız'ın 2. günündeyiz. Ve ön okuma az sonra sizlerle olacak, he yok benim yorumumu okumayacaksanız; şimdi karşınızda ön okuma diyebiliriz. :D






Boğulan Kız, William Bradford'un Arctic Sunset'i (1874) ile Winslow Homer'ın On A Lee Shore'u arasında duruyor.(Boğulan Kız, S:15)

Ben Boğulan Kız'ın en çok kapağını sevdim. Renkler çok güzel, tasarım çok hoş. Albenisi olan bir kapak. Tek başına değerlendirildiğinde tam puan verilebilir yani.

Boğulan Kız'ın ilk sayfaları güzel ve akıcı. Sonrasında da aynı olacakmış gibi geliyor insana ve iyi bir kitap okuyacağınıza seviniyorsunuz. Ama bu yanıltıcı mı? Eğer psikolojik romanlar okumayı seviyorsanız; hayır.

Daha önce okuduğum psikolojik romanlarda sadece sıkılmıştım ama Boğulan Kız'da farklı şeyler de hissettim. Kitabın bazı yerlerinde, oldukça küçük parçalar da olsa ürpertici şeyler var.

"Keşke bir yazar olsaydım, gerçek bir yazar çünkü eğer bir yazar olsaydım, bu hikayeyi Allah'ın belası arapsaçına çevirmezdim sanırım." (Boğulan Kız, S:108)


Ön Okuma





Çekilişe katılmak istemez misin?


a Rafflecopter giveaway

Yorumlar